La vie est belle

La vie est belle

torsdag 21 januari 2016

Här vill jag vara nu...

Har på senare tid börjat drömma mig bort mot hus. Har alltid varit en lägenhetstjej tills jag träffade Pierre. Ett till exempel är att förut ville jag inte bo på landet, medan jag numera kan se alla fördelar med det. Pytteliten lägenhet i Uppsala/Stockholm eller hus i typ Borås (och ha pengar kvar!!)? Vår lägenhet här i Bordeaux är på 30 kvm och möblerad. Vår lägenhet i Uppsala var på 47 kvm, en 1 1/2 som vi hade superturen att få hyra i andrahand av en kollega till mig. Annars är bostadspriserna SJUKA i både Uppsala och Stockholm tyvärr. Men vi har bott så litet så länge och vore inte det fantastiskt med ett hus att inreda och bona in sig i? Drömmer mig bort... 

Källa: Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar